Zurück Jeschaut

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Zurück Jeschaut

Hallo zesamme

Wie jedes Johr melde ich mich eens widder zo Wood.

§1: Et es wie et es!
      Ich jehe jetzt in ming 3 Levvensjohr un muss feststelle,dat ich Radio Köln immer noch nit üvverholt han.Dat is ävver nit su schlimm,da ich bestimmt mieh Spass han als ming jrosser Kolleje.
      Ich werde durch Spass an der Freud un nit des Jeldes wejen am Levve erhalde.Un dat is och jod su
      §2: Et kütt wie et kütt!
      Ich kann üch Verspreche,dat ich och 2017 minge Levvensader für üch offenhalde werde.Dieses Johr werdet ihr mich wohl nit loss
      §3: Et hät noch immer jot jejange!
      Ville minger Eltern mache sich een Dicke Kopp wejen mir.Lest eenfach de 3 Artikel im Jrundjesetzt un et Erledigt sich fast alles vun selvs
      §4: Wat fott es, es fott!
      2016 han ich och eenije Verluste zu beklaje.Fing ich Persöhnlich ja schad,ävver ich schaue eenfach noh vorn
      §5: Et bliev nix, wie et wor!
      Dat Jesetzt jebe ich eens an minge Fans wigger oder die et noch wedde werde.Wer mich eenmol hüürt weed meestens Süchtig noh mir.Ich weede üer Levven veräbdern.Ich klaue üch de Langeweile
      §6: Kenne mer nit, bruche mer nit, fott domet!
      Neid kenne ich nit.Bei mir sin alle jleich sujar Düsseldorfer.In mingem Kölsche Hätz is Platz
      für alle Jecke un nit Jecke
      §7: Wat wellste maache!
      Ich beklaje ja schon sick längere,dat minge Bausteele endlich fertig jestellt weed.Ävver wat wills de mache
      §8: Maach et jot, ävver nit ze of!
      Allen die mich verlosse han kann ich dies nur saje.Un dazu noh,Ihr weedet et früher oder später bereue
      §9: Wat sull dä Quatsch?
      Ich weede he in Kölle immer noch mit minge Vorjänger verjliche.Lückecher wat sull de Quatsch ich bin besser
      §10: Dringste eine met?
      Weed ja nie enjelade.Muss bestimmt legger sin su een Kölsch.Bin ja och noh Minderjährig alsu sei üch verziehen
      §11: Do laachs dich kapott!
      Ich lach mich immer Kapott,wenn ich sehe wie Ernst ich jenomme weede.Ich will eenfach nur Spass

Su dat woore minge Wöödcher an alle die mich möje.Kumme mit jetzt zur Vorstellung minger Betreiber.Han jehüürt dat die dat janze Johr druff waade,wat ich üvver die zo Verzälle han.

De Nolly FC
      Een levver un netter Kääl.Er scheint ävver jedes Johr zu schrumpfe.Weed wohl de Last sin,die weje mir op singen Schuldern liegt.Er kümmert sich do un do um mich.Stellt dabei sehr vill op de Beine
      wat ming Üvverleje Jewährleistet.Dafür will ich mich eens Rääch Hätzlich bei ihm Bedanke.Zur Belohnung darf er mit mit och 2017 Spille.Nur nach wie vor sollte er dabei jed ruhe bewahre un nit su Fluche un Brülle.Dann jeht et Ihm un Mir besser

Weltpokalsiegerfan
      Och eijentlich een janz Netter.Wenn ich mir den su Anlure,is dat ming dicker Knuddeleddybär.Er verbringt sehr vill Zick am Daach in sujenanter Ruhestellung.Dat sull heisse dat ich mit ihm Spille muss,damit er nit de janze Saach verpennt.Wenn er Sendet is et jed ruhig,da er meestens im Land der Dräume verweilt.Desweje hät der bestimmt in singer Playlist jede viertelstund jed scnelleres un Lauteres eenjebaut damit er singe sendung nit Verpennt.

Kaladt
      Er bringt mir he als eenzigster et Rechne bei.Für mich määht dat nit su vill Spass,ich will leever Spille.Wenn ich lang jenuch su duhe als op ich ihn nit Verstehe beendet er den Unterricht un spillt mit mir.
      Dat mäht richtig Spass.Ich necke ihn mit een paar kölsche Wöödcher,die er nit Versteht.Als jJejenleitung Trinkt er dann singe Alk alleene.Eens muss ich ävver noch loswedde.Immer wenn ich Eenlade he in Kölle is er do.Er setzt sich in de Zooch un kütt.Man kann och saje er is Süchtig noh mieh.

Tanja

Noh wie vür ming Leevling he.Se is jrazill,nett un zuvorkommen.Wenn se mich mit ihrer zarten un weichen Stimme beziirtzt,schmelze ich eenfach dahin un spille de schönste Musik(Plääti un de anderen denkt an minge Belohnung für dat jeschleime).
      Nur eens muss ich an ihr bemängele.Se benutzt fremdes Spillzeug um mit mir zu Spille.Desweje mache ich ihr zur Uffjabe mpl eeijenes zu benutze.Weede et natürlich üvverprüfe

DJ Hippe

Jo Jo ming Hippeböckche.De Kääl hät mich mol widder nit Verhungere losse.Ich weiss jarnit wo er all de Leckerche für mich herhollt.Er sorgt dafür,dat ich Musikmässig op de neuste Stand bin.Laut singer eijener Usssaje hät er sujar Affjenomme.Er is su jed wie een saisonsopa für mich.Im Sommer nit Vorhande im Winter dafür mieh.Im Dezember 2016 hät er mich ävver ne menge Nerve jekostet.Er benutzte mich eenfach zu eener Spendesendung.Mr dröhne jetzt noch de Ohre.Ävver ich han et doch janz jod hinbekumme.Oder?????

DJ Robi

Jetzt weed et etwas Jemühtlich.Een janz leeve Käähl de Robert.Er behandelt mich immer jod un verzällt mir jode Naachjeschichten.Wenn de anfängt zu Plappere schloofe ich sufort een.
      Weiss jarnit wodran dat liegt.Entweder an singer netten Art oder an singem etwas Jewöhnungsbedürftijungen langsammen Jeschwaffele.een bissje böse bin ich dem Käähl och.eens Versproch er mir doch singe janze Levve nur für mich.Dann dat Hammerschlägche er nahm eene andere.Ävver et sei ihm jejönnt un ich wöönsche(zwor etwas Spät)alles jode.

DJ Pläät

Oje een janz eijener Kauz de Jung.

Noh ussehin däht er immer levv un brav.Ihr müsstet ihn eens su erlevve wie ich wenn mir zesamme Spille.Wat der mieh alles beibringt jeht op keene Kuhhaut mieh.Verdammte Driss is dabei noch dat Harmloseste Vokobular wat er Verwendet.Dann spillt de immer an de Knöppe su dat ich Avvkacke.De Krönung ävver is dat er üch Verzällt ich wäre dat Schuld.Ihr müsst eens een ernstes Wöödcher mit ihm Rede,dat dat eens opphürt.

Sponsore

Bei de zwei(Stadtwerke Düren un bei de Geflügelhof Schäfer) muss ich mich eens rääch Hätzlich bedanke.Für wat weedet ihr Fraje.Natürlich für ming Daschejeld.

Su,jetzt han ich all mingen Fans eens minge Familly bekannt jemacht.Et hät mich jefreut für üch 2016 jede Daach da jewese zu sin un Verspreche üch in mingem Kindliche Alder dat jleiche och 2017
      zo dohn

In diesem Sinne Wöönsche ich üch een schönes un Erfogreiches Johr 2017
      Ävver ejal wat ihr macht,ich werde Opppasse un mir alles merke für minge Bericht 2018.

:love: :love: :love: Euer Kindche Hallo Kölsch :love: :love: :love:

ET JITT KEI GRÖßER LEID ALS WAT DE MINSCH SICH SELVS ANDÄT